Vítáme vás v Savencia Fromage & Dairy

Na kvalitní české a slovenské značky Savencia se mohou naši zákazníci dlouhodobě spolehnout. Stejně tak si mohou i naši zaměstnanci být jistí, že si jejich práce maximálně vážíme. Připojte se k týmu jednoho z největších výrobců sýrových specialit na světě.

Mlékař kontroluje mléko

Péče je klíčem k úspěchu

Savencia F&D je moderní, mezinárodní společnost v perspektivním oboru. Nabízíme stabilní kariérní prostředí a široké možnosti profesního uplatnění. Naše lidsky orientovaná firemní kultura je založená na toleranci, vzájemné důvěře a rovných pracovních příležitostech. I díky tomu jsme v oblasti lidských zdrojů získali v roce 2022 již potřetí ocenění TOP EMPLOYER v České republice a na Slovensku. Jako Skupina Savencia Groupe pak držíme ocenění TOP EMPLOYER Europe. Víme, že naši zaměstnanci jsou klíčem k úspěchu.

Top Employer 2022
V oblasti lidských zdrojů jsme získali již potřetí ocenění pro Českou republiku a Slovensko.
Výroba sýru

Naše ocenění a certifikáty

Logo certifikátu

Top Employer

Jsme hrdým nositelem ocenění Top Employer v České republice a na Slovensku. Certifikát mezinárodního institutu o excelentním přístupu k zaměstnancům jsme opakovaně získali naposledy v roce 2022.

Logo certifikátu

Bezpečnost je naše záležitost

Aktivně se zasazujeme o zvyšování bezpečnosti práce nejen v našich závodech, ale v celé společnosti. Pracujeme se zpětnou vazbou zaměstnanců a řídíme se detailními směrnicemi o bezpečnostních zásadách na pracovišti.

Logo certifikátu

Great place to work

Na základě zaměstnaneckého průzkumu Great Place to Work (Firma, kde se příjemně pracuje) jsme vytvořili klíčové pracovní skupiny napříč celou firmou. Vytváříme akční plány, které průběžně vyhodnocujeme a jednotlivé náměty, inovace a připomínky uvádíme do praxe.

Tvořte s námi budoucnost gastronomie

Základem firemní identity jsou u nás především naše ikonické značky. Prvotřídní kvalitu výrobků bereme bez nadsázky jako to nejdůležitější. Proto máme plnou důvěru v to, co sami vyrábíme. Neděláme nic, co by bylo škodlivé, neetické a na co bychom nemohli být skutečně pyšní. Používáme nejnovější výrobní technologie a inovace. Rozvíjejte s námi váš talent a buďte u toho, když tvoříme budoucnost gastronomie.

Koho hledáme?

Ilustrační fotografie profesionálové

Profesionálové

Už nějaký čas pracujete. Rádi posouváte věci vpřed. A teď máte chuť zkusit něco nového. Naše společnost může být ta správná volba právě pro vás! Oceníme všechny vaše zkušenosti, vaše vynikající odborné znalosti a vaše nasazení. Nabízíme vám skvělou perspektivu, vynikající pracovní podmínky a mezinárodní atmosféru.

Kvalita, inovace, udržitelnost a kontinuita formují náš způsob práce. Řídíme se firemní kulturou vzájemné kolegiality a rádi vás přivítáme v našem týmu.

Benefity

Dovolená

Týden dovolené navíc

Tarif

Tarif O2 Family

Penze

Příspěvek na penzijní připojištění

Stravování

Příspěvek na stravování/závodní stravování

Firemní výrobky

Nákup firemních výrobků za zvýhodněné ceny

Zdraví a sport

Příspěvek v Cafeterii Edenred, nebo Karta Multisport

Pitný režim

Pitný režim na pracovišti

Doporučení

Odměna za doporučení nového zaměstnance

Elektro

VIP program DATART

Vánoce

Vánoční dárek

Očkování

Příspěvek na očkování

Brýle

Příspěvek na brýle

Den volna navíc

S náhradou mzdy. Např. narození dítěte, nástup do 1. třídy, svatba sourozence nebo dítěte, pohřeb prarodiče.

Volné pracovní pozice

Administrativní podpora fakturačního oddělení

SSE Praha
zkrácený úvazek
Studenti
Zobrazit více

Jsme nezávislá rodinná skupina nabízející spotřebitelům po celém světe prémiové produkty, které jsou často součástí jejich národního dědictví. Naše produkty zahrnují známé značky jako Lučina, Král Sýrů, Sedlčanský, Apetito, Pribináček a Liptov.

Od roku 2019 naše servisní centrum v Praze 4 poskytuje podporu v oblasti financí, IT a Supply Chain pro země jako Německo, Maďarsko, skandinávské země a UK. Patříme mezi ta menší servisní centra, takže se nemusíš bát o ztrátu indentity, atmosféra je zde skutečně rodinná 😊

 

Náplň práce

  • aktualizace cen na základě informací poskytnutých prodejním týmem
  • denní vystavování dobropisů a vrubopisů v systému SAP
  • fakturace a další úkoly související s fakturami
  • nastavení a udržování procesu s vedoucím týmu
  • práce s MS Excel a systémem SAP
  • denní komunikace s obchodními zástupci a kolegy z ostatních týmů (zejména z Česka a Slovenska)

 

Požadavky:

  • student vysoké školy (nejlépe ekonomického směru, ale není to podmínkou)
  • dobrá znalost MS office (především Outlook a Excel)
  • mírně pokročilá angličtina (hlavně pro e-mailovou komunikaci)
  • komunikativní osobnost se schopností týmové spolupráce
  • orientace na detail, pečlivost
  • orientace na zákazníka

 

Co nabízíme:

  • smlouva na částečný úvazek (20 hodin týdně)
  • pružná pracovní doba a možnost občasné práce z domova
  • vynikající příležitost získat zkušenosti z "reálného slova"
  • moderní kancelářská budova se střešní terasou, výbornou dopravní dostupností a v okolí veškerá občanská vybavenost: restaurace, kavárny, fitness a wellness, supermarket, drogerie, dva veřejné parky atd.
  • firemní výrobky za zvýhodněné ceny s doručením do kanceláře
  • firemní akce

 

Zaujala Tě nabízená pozice? Pošli nám své CV a nebo odkaz na LinkedIn, my se s Tebou spojíme a dojednáme podrobnosti.

 

 

 

Kdo Vás bude kontaktovat?

Klára Bartošíková
Klára Bartošíková
HR Generalist

Invoicing Accountant

SSE Praha
plný úvazek
Absolventi
Zobrazit více

Jsme nezávislá rodinná skupina nabízející spotřebitelům po celém světe prémiové produkty, které jsou často součástí jejich národního dědictví. Naše produkty zahrnují známé značky jako Lučina, Král Sýrů, Sedlčanský, Apetito, Pribináček a Liptov.

Od roku 2019 naše servisní centrum v Praze 4 poskytuje podporu v oblasti financí, IT a Supply Chain pro země jako Německo, Maďarsko, skandinávské země a UK. Patříme mezi ta menší servisní centra, takže se nemusíš bát o ztrátu indentity, atmosféra je zde skutečně rodinná 😊

 

Náplň práce:

  • aktualizace cen na základě informací poskytnutých prodejním týmem
  • denní vystavování dobropisů a vrubopisů v systému SAP
  • fakturace a další úkoly související s fakturami
  • nastavení a udržování procesu s vedoucím týmu
  • práce s MS Excel a systémem SAP
  • denní komunikace s obchodními zástupci a kolegy z ostatních týmů (zejména z Česka a Slovenska)

 

Požadavky:

  • komunikativní osobnost se schopností týmové práce
  • orientace na detail, pečlivost
  • orientace na zákazníka
  • znalost systému SAP výhodou
  • zkušenosti s fakturací jsou výhodou

 

Nabízíme:

  • možnost plného (37,5 hodin) nebo zkrácené úvazku
  • flexibilní pracovní dobu
  • jistotu, stabilní a rozvíjející se společnost
  • moderní pracovní prostředí na Praze 4 se skvělou dopravní dostupností, terasou a spoustou restaurací, kaváren, obchodů a v blízkosti parků
  • slevu na naše firemní výrobky s doručením do kanceláře
  • caffeteria system
  • multisport kartu nebo Multi Ticket poukázky
  • příspěvek na penzijní připojištění

 

Zaujala Tě nabízená pozice? Pošli nám své CV a nebo odkaz na LinkedIn, my se s Tebou spojíme a dojednáme podrobnosti.

Kdo Vás bude kontaktovat?

Klára Bartošíková
Klára Bartošíková
HR Generalist

AP Team Leader

SSE Praha
plný úvazek
Profesionálové
Zobrazit více

Do you enjoy speaking foreign languages? Do you also have a background in finance? If your answer is "YES", then continue reading because right now we’re looking for a new Team Leader to our AP team.

 

Who are we?

We are an independent family group offering consumers all over the world premium products which are often part of their national heritage. Our products include well-known brands such as Lučina, Král sýrů, Sedlčanský, Apetito, Pribináček and Liptov.

Since 2019, our shared service center located in Prague 4 provides support in finance, IT and Supply Chain for countries such as Germany, Hungary, Nordics or UK. As we are a team of 100 colleagues, you don´t have to be worried about losing your identity – the atmosphere is really familiar here!

 

Your responsibilities:

  • Manage and coach team of colleagues supporting Central European area
  • Support management in terms of alignment of operational activities with organizational goals
  • Create regular reports and supervise team deliverables (monthly, annual)
  • Cooperate in the field of audits and internal controls
  • Measure and reward the performance of the team members
  • Participate in implementation of new software solutions

 

Requirements:

  • At least 1 year of proven work experience in team leadership
  • At least 4 years of experience in Finance (Preferably Accounts Payable)
  • Good command of English, Czech or Slovak would be a huge advantage
  • IT skills - Good command of MS Excel (knowledge of SAP would be a plus)
  • Strong communication skills and decision-making ability
  • Proactive, structured and detail-oriented person

 

What we offer:

  • Shorter working week (37,5 hours per week) and 5 weeks of annual paid holiday, so you‘ll have enough time to relax
  • Flexible working hours which allow you to start and finish your work when you want
  • An opportunity to grow within a company - horizontally or vertically
  • Cafeteria system
  • Modern office building with a roof terrace, an excellent transport accessibility and surounded by all civic amenities: restaurants, cafes, fitness and wellness, supermarket, drugstore, two public parks, etc.
  • Company products for discounted prices with delivery to office
  • Permanent contract
  • Extra day off based on Collective agreement
  • Reward for life & work anniversaries
  • Pension scheme contribution

 

If you feel this position is exactly for you, send us your CV or Linkedin profile. It would be also nice to read why you decided to reply.

We look forward to hearing from you!

 

 

 

Kdo Vás bude kontaktovat?

Klára Bartošíková
Klára Bartošíková
HR Generalist

Specialista pro vzdělávání a péči o zaměstnance

Závod Hesov
plný úvazek
Profesionálové , Absolventi
Zobrazit více

Jsme tradiční potravinářská společnost spadající pod francouzskou skupinu Savencia. V závodě Hesov vyrábíme sýrové speciality už téměř sto let.

 

Aktuálně pro závod Hesov hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Specialista pro vzdělávání a péči o zaměstnance. Jestli máte chuť se učit nové věci a pracovat na sobě, tak se nám určitě ozvěte. 

 

Co Vás u nás čeká:

  • zodpovědnost za školení zaměstnanců a jejich přímé školení v oblasti BOZP, PO a SVHP
  • plánování, evidence a vyhodnocování školení v rámci závodu
  • vytváření, obnova a udržování školicích materiálů BOZP, PO a SVHP ve spolupráci s manažerem BOZP a manažerem kvality
  • koordinace přeškolování v rámci nástupního programu, organizace periodických školení ve spolupráci s vedoucími jednotlivých oddělení
  • administrativní podpora personálního oddělení

 

Co od Vás potřebujeme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání, pozice vhodná i pro absolventy
  • zkušenost na obdobné pozici výhodou
  • dobrou znalost práce s PC a MS Office (Excel, Word, PowerPoint)
  • prezentační, komunikační a organizační schopnosti
  • nadšení, empatii a proaktivní přístup
  • týmový hráč
  • AJ na komunikativní úrovni

 

Co Vám nabízíme:

  • jistotu stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a se zázemím silné mezinárodní skupiny
  • práci na plný úvazek (37,5 hod/týden)
  • flexibilní rozvržení pracovní doby
  • notebook a firemní telefon
  • 5 týdnů dovolené
  • dotované závodní stravování
  • slevu na naše výrobky
  • firemní doprava navazující na směny
  • příspěvek na penzijní připojištění
  • a další benefity naší společnosti

Kdo Vás bude kontaktovat?

Jitka Žaková
Jitka Žaková
HR Generalist

AP Accountant with German (suitable for graduates, part-time possible)

SSE Praha
plný úvazek
Absolventi , Studenti
Zobrazit více

Do you enjoy speaking foreign languages? Do you want to gain experience in finance? If your answer is "YES", then continue reading because right now we’re looking for a new colleague to our Accounts payable team.

 

Who are we?

We are an independent family group offering consumers all over the world premium products which are often part of their national heritage. Our products include well-known brands such as Lučina, Král sýrů, Sedlčanský, Apetito, Pribináček and Liptov.

Since 2019, our shared service center located in Prague 4 provides support in finance, IT and Supply Chain for countries such as Germany, Hungary, Nordics or UK. As we are a team of 100 colleagues, you don´t have to be worried about losing your identity - the atmosphere is really familiar here!

 

As an AP Accountant, you will be responsible for:

  • Verification of incomming invoices
  • Posting of incomming invoices (PO, nonPO)
  • Intercompany reconciliation
  • Invoice payments
  • Ensuring that all countries in scope are closed correctly and on time
  • Ensuring compliance to company processes
  • Supporting of process improvements and implementations of new softwares and solutions
  • Working with MS Excel and SAP
  • Daily communication with business representatives and colleagues from other teams

 

This job might be for you if you:

  • Are interested in finance area (experience in accounting is an advantage)
  • Can speak two languages – English (intermediate) and German (at least B1)
  • Are communicative personality and team-player
  • Can focuse on details
  • Are open to changes and new challenges

 

What we offer:

  • Full-time (37,5 hours per week) or part-time contract (30 hours per week)
  • 5 weeks of annual paid holiday, so you‘ll have enough time to relax
  • Normal core working hours 9AM - 2PM
  • An opportunity to grow within a company - horizontally or vertically
  • Electronic meal vouchers
  • Multisport card or Multi Ticket vouchers
  • Modern office building with a roof terrace, an excellent transport accessibility and surounded by all civic amenities: restaurants, cafes, fitness and wellness, supermarket, drugstore, two public parks, etc.
  • Company products for discounted prices with delivery to office
  • Permanent contract
  • Home-office policy in accordance with company rules
  • Extra day off based on Collective agreement
  • Reward for life & work anniversaries
  • Pension scheme contribution

 

If you feel this position is exactly for you, send us your CV or Linkedin profile. It would be also nice to read why you decided to reply.

We look forward to hearing from you!

 

Kdo Vás bude kontaktovat?

Klára Bartošíková
Klára Bartošíková
HR Generalist

Prevádzkový údržbár- elektromechanik

Závod Liptovský Mikuláš
plný úvazek
Profesionálové , Absolventi
Zobrazit více

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na posilnenie nášho tímu hľadáme nového kolegu na pozíciu Prevádzkový údržbár -elektromechanik pre medzinárodný potravinový koncern Savencia, s miestom výkonu práce v Liptovskom Mikuláši.

Na pozícii prevádzkový údržbár- elektromechanik budete:
- zabezpečovať dobrý technický stav pridelených zariadení
- vykonávať preventívnu údržbu a opravy strojov a zariadení.
- spolupracovať kolegami z ostatných oddelení

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti;
- príjemné pracovné prostredie;
- motivačné ohodnotenie a benefity pre zamestnancov;
- bohatý sociálny a kultúrny program;
- možnosť nákupu našich výrobkov za zvýhodnené ceny.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás pozícia zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, neváhajte, využite príležitosť a pošlite nám Váš štrukturovaný životopis a stručný motivačný list do 20.8.2022
Tešíme sa na stretnutie s Vami!

Upozornenie: Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že sa Vám neozveme do 31.8.2022, prosím považujte toto výberové konanie za uzavreté. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.8.2022 (ostáva ešte 23 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Vzdelanie v odbore

technický smer

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Vodičský preukaz

B

Počet rokov praxe

2

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Skúsenosti s prácou prevádzkového údržbára vo výrobnej spoločnosti, výhodou je potravinársky priemysel
- Skúsenosti v oblasti údržby elektrických zariadení
- Zodpovedný prístup k práci a spoľahlivosť
- Časová flexibilita
- Zmysel pre detail a analytické myslenie
-Samostatnosť ale i schopnosť pracovať v tíme, odovzdávať si informácie, byť nápomocný kolegom

Kdo Vás bude kontaktovat?

Lucia Záchejová
HR Generalist

Trainee Management Program pre absolventov VŠ

Závod Liptovský Mikuláš
plný úvazek
Absolventi
Zobrazit více

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Na posilnenie nášho tímu hľadáme nového kolegu/kolegyňu na pozíciu Trainee Management Program pre medzinárodný potravinový koncern Savencia, s miestom výkonu práce v Liptovskom Mikuláši.
Pre absolventov vysokých škôl chemickotechnologických, poľnohospodárskych a veterinárnych sme pripravili program, ktorý ponúka šancu získať:
- jednoročnú prax v spoločnosti s medzinárodnou účasťou,
- prácu na projektoch s našimi a zahraničnými odborníkmi,
- príležitosť správne nasmerovať Vašu kariéru.

Jednoročná prax v oblasti výroby umožní získať dokonalý základ pre budúcu prácu v oblasti vývoja a výskumu, výrobného manažmentu alebo kvality a hygieny. Zároveň Vám tak pomôže sa rozhodnúť, ktorý smer je pre Vás najzaujímavejší, kde si viete predstaviť svoju ďalšiu sebarealizáciu a nemusíte strácať čas hľadaním zaujímavej a atraktívnej práce u viacerých zamestnávateľov.
Časť práce prebehne priamo vo výrobe, druhá časť bude pozostávať z práce na projektoch s našimi kolegami. Ponúkame Vám možnosť rastu po odbornej i osobnostnej stránke.

 

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti;
- príjemné pracovné prostredie;
- motivačné ohodnotenie a benefity pre zamestnancov;
- bohatý sociálny a kultúrny program;
- možnosť nákupu našich výrobkov za zvýhodnené ceny.

Informácie o výberovom konaní

V prípade, že Vás pozícia zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, neváhajte, využite príležitosť a pošlite nám Váš štrukturovaný životopis a stručný motivačný list do 20.8.2022.
Tešíme sa na stretnutie s Vami!

Upozornenie: Vopred ďakujeme všetkým záujemcom, kontaktovať budeme len vybraných uchádzačov. V prípade, že sa Vám neozveme do 31.8.2022, prosím považujte toto výberové konanie za uzavreté. Ďakujeme za pochopenie.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

31.8.2022 (ostáva ešte 23 dní)

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

potravinárstvo

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Francúzsky jazyk - Začiatočník (A2)

Ostatné znalosti

Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Organizačné schopnosti, analytické myslenie
- Flexibilita a ochota pracovať vo výrobnom procese
- Ochota učiť sa nové veci
-Precíznosť, samostatnosť,
- Zodpovedný prístup k práci a spoľahlivosť, - Výhodou:
- znalosť francúžštiny
-ochota pracovať na tri zmeny a nekonfliktnosť

Kdo Vás bude kontaktovat?

Lucia Záchejová
HR Generalist

Elektrikář

Závod Hesov
plný úvazek
Profesionálové , Absolventi , Učni
Zobrazit více

Aktuálně přijmeme nové kolegy do rozšiřujícího se výrobního týmu v závodu Hesov na pozici ELEKTRIKÁŘ!

Máte pozitivní přístup k práci? Máte chuť učit se nové věci a pracovat na sobě? Chcete pracovat pro jednoho z nejlépe hodnocených zaměstnavatelů v Čechách a na Slovensku? Pojďte do toho s námi a vytvořte si tu správnou rutinu.
 

Máte výuční list v oboru elektrikář a máte praxi na této pozici? Ve světě elektřiny jste jako doma a správa strojů a opravy jsou Vám koníčkem?

 

Jste to právě Vy, koho hledáme!

Co Vás u nás čeká

  • provádění oprav a údržby elektrických zařízení
  • diagnostika závad
  • vedení příslušné provozní dokumentace
  • práce ve dvousměnném provozu s dodržováním občasných nočních a víkendových pohotovostí


Co od Vás potřebujeme

  • vyučení/praxi v oboru alespoň 3 roky
  • platná vyhláška 50
  • spolehlivost, samostatnost, časová flexibilita (směnný provoz)
  • proaktivní přístup a operativní jednání


Co Vám nabízíme

  • jistotu stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a se zázemím silné mezinárodní skupiny
  • práci na plný úvazek (37,5 hod)
  • férové finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování ve formě dotovaného jídla
  • penzijní připojištění
  • vlastní firemní doprava autobusy (3 směry svozu do práce a zpět domů)

 

 

TYP ÚVAZKU Plný úvazek / zkrácený úvazek 

TYP SMLUVNÍHO VZTAHU Pracovní smlouva 

DÉLKA PRACOVNÍHO POMĚRU Na dobu neurčitou 

POŽADOVANÉ VZDĚLÁNÍ Výuční list

MÍSTO PRACOVIŠTĚ Závod Savencia Hesov 

TERMÍN NÁSTUPU dohodou

Kdo Vás bude kontaktovat?

Anna Novotná
Anna Novotná
Junior HR Generalist

Specialista do výroby

Závod Hesov
plný úvazek
Profesionálové , Učni , Studenti , Absolventi
Zobrazit více

Máte pozitivní přístup k práci? Máte chuť učit se nové věci a pracovat na sobě? Chcete pracovat pro jednoho z nejlépe hodnocených zaměstnavatelů v Čechách a na Slovensku? 
Ozvěte se nám!

Aktuálně přijmeme nové kolegy do rozšiřujícího se výrobního týmu v závodu Hesov na pozici SPECIALISTA DO VÝROBY.

 

Co Vás u nás čeká:

  • práce, která Vás bude bavit
  • kolektiv kolegů, který Vám sedne
  • naučíte se nespočet nových věcí
  • budete pracovat pro zaměstnavatele, který si Vás bude vážit a postará se o Vaši bezpečnost
  • po zapracování práce na některé z pozic na balení sýrů (práce u stroje či ruční balení)

Co od Vás potřebujeme:

  • ochotu pracovat ve směnném provozu (ranní / odpolední / noční)
  • spolehlivost a zodpovědnost
  • chuť do práce
  • výuční list (potravinářský nebo technický obor výhodou)

Co Vám nabízíme:

  • jistotu stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a se zázemím silné mezinárodní skupiny
  • práci na plný úvazek (7,5 hod/den)
  • firemní doprava
  • zvýšení kvalifikace a možnost profesního růstu
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování
  • penzijní připojištění
  • další zajímavé benefity naší společnosti

 

 

TYP ÚVAZKU Plný úvazek / zkrácený úvazek 

TYP SMLUVNÍHO VZTAHU Pracovní smlouva 

DÉLKA PRACOVNÍHO POMĚRU Na dobu neurčitou 

POŽADOVANÉ VZDĚLÁNÍ Základní 

MÍSTO PRACOVIŠTĚ Závod Savencia Hesov 

TERMÍN NÁSTUPU dohodou

Kdo Vás bude kontaktovat?

Anna Novotná
Anna Novotná
Junior HR Generalist

Specialista ošetření mléka

Závod Hesov
plný úvazek
Profesionálové , Učni
Zobrazit více

Aktuálně přijmeme nové kolegy do rozšiřujícího se výrobního týmu v závodu Hesov na pozici  SPECIALISTA OŠETŘENÍ MLÉKA!

Máte pozitivní přístup k práci? Máte chuť učit se nové věci a pracovat na sobě? Chcete pracovat pro jednoho z nejlépe hodnocených zaměstnavatelů v Čechách a na Slovensku? Pojďte do toho s námi a vytvořte si tu správnou rutinu. 

 

Pokud je práce s mlékem a s mlékárenskými výrobky Vaše parketa, jste tím pravým uchazečem!

 

Co vás čeká

• práce, která Vás bude bavit
• kolektiv kolegů, který Vám sedne
• naučíte se nespočet nových věcí
• budete pracovat pro zaměstnavatele, který si Vás bude vážit a postará se o Vaši bezpečnost
• po odborném zaškolení na pozici samostatná a zodpovědná práce při příjmu mléka

• zpracování mléka, příprava a ošetření pro další využití ve výrobě

 

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

• SOU v oblasti potravinářského průmyslu, případně maturitu
• praxe v jakékoli části potravinářského průmyslu výhodou
• základní znalost systémové práce, pracovních postupů a technologických operací 

 

Co vám můžeme nabídnout

• jistotu stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a se zázemím silné mezinárodní skupiny
• práci na plný úvazek (7,5 hod/den)
• firemní doprava
• zvýšení kvalifikace a možnost profesního růstu
• 5 týdnů dovolené
• příspěvek na stravování
• penzijní připojištění
• další zajímavé benefity naší společnosti

 

 

TYP ÚVAZKU Plný úvazek / zkrácený úvazek 

TYP SMLUVNÍHO VZTAHU Pracovní smlouva 

DÉLKA PRACOVNÍHO POMĚRU Na dobu neurčitou 

POŽADOVANÉ VZDĚLÁNÍ Základní 

MÍSTO PRACOVIŠTĚ Závod Savencia Hesov 

TERMÍN NÁSTUPU dohodou

Kdo Vás bude kontaktovat?

Anna Novotná
Anna Novotná
Junior HR Generalist

Zmenový majster výroby

Závod Liptovský Mikuláš
plný úvazek
Profesionálové
Zobrazit více

Na pozícii Zmenový majster budete:
- dbať o dodržiavanie smerno-technologických postupov a postupov kontroly pri výrobe výrobkov
- pravidelne sledovať kvalitu výrobkov a v prípade reklamácií a nezhôd ihneď určovať nápravné opatrenia
- využívať všetky zverené prostriedky na splnenie výroby plánovaných objemov a kontrolovať účelné využívanie kapacít výrobných prostriedkov a        pracovnej sily
- predkladať úsporné opatrenia, zabezpečovať ich realizáciu- dohliadať na dodržiavanie zásad firemnej kultúry a podieľať sa na vytváraní dobrej pracovnej atmosféry na svojom úseku

 

Zamestnanecké výhody, benefity

- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti;
- príjemné pracovné prostredie;
- motivačné ohodnotenie a benefity pre zamestnancov;
- bohatý sociálny a kultúrny program;
- možnosť nákupu našich výrobkov za zvýhodnené ceny

 

Informácie o výberovom konaní

Vopred ďakujeme za Váš záujem, všetky životopisy posúdime a následne vyhovujúcich uchádzačov budeme kontaktovať.

 

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania - 30.9.2022

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

 - stredoškolské s maturitou
 - vysokoškolské I. stupňa
 - vysokoškolské II. stupňa

 

Vzdelanie v odbore

 - potravinárske, chemické, technické zameranie

 

Jazykové znalosti

 - Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

 

Ostatné znalosti

 - Microsoft Office - Pokročilý

 

Vodičský preukaz - B

 

Prax na pozícii/v oblasti - 5 rokov

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- znalosť HACCP, IFS,ISO, Zákonníka práce a BOZP
- prirodzený leader, komunikačne zdatný, schopný viesť veľkú skupinu ľudí 
- samostatný, schopný prijímať rozhodnutia
- odolný voči stresu

 

Mzdové podmienky (brutto)
1 200 EUR/mesiac + 2O% mesačné prémie, príplatky za poobednú zmenu a ostatné príplatky nad rámec zákona

Kdo Vás bude kontaktovat?

Lucia Záchejová
HR Generalist

Seřizovač/Údržbář

Závod Hesov
plný úvazek
Učni , Profesionálové
Zobrazit více

Aktuálně přijmeme nové kolegy do rozšiřujícího se výrobního týmu v závodu Hesov na pozici SEŘIZOVAČ/ÚDRŽBÁŘ!

Máte pozitivní přístup k práci? Máte chuť učit se nové věci a pracovat na sobě? Chcete pracovat pro jednoho z nejlépe hodnocených zaměstnavatelů v Čechách a na Slovensku? Pojďte do toho s námi a vytvořte si tu správnou rutinu.
 

Máte výuční list v oboru strojní mechanik, seřizovač či zámečník? Nebo máte praxi na pozici údržbáře a seřizovače?
Jste to právě Vy, koho hledáme!

Co Vás u nás čeká

  • různorodá práce na výrobních provozech pro zajištění bezporuchového chodu výrobního zařízení
  • aktivní spolupráce s výrobou, seřizování výrobních linek podle potřeb výroby
  • seřizování, obsluha a údržba výrobních strojů, zařízení nebo linek
  • práce ve tří-směnném provozu, pozn. noční směny vychází jednou za cca 5 – 8 týdnů

Co od Vás potřebujeme

  • vyučení/praxi v oboru technickém zaměření alespoň 3 roky
  • spolehlivost, samostatnost, časová flexibilita (směnný provoz)
  • proaktivní přístup a operativní jednání

Co Vám nabízíme

  • jistotu stabilní společnosti s dlouholetou tradicí a se zázemím silné mezinárodní skupiny
  • práci na plný úvazek (37,5 hod)
  • férové finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • příspěvek na stravování ve formě dotovaného jídla
  • penzijní připojištění
  • vlastní firemní doprava autobusy (3 směry svozu do práce a zpět domů)

 

TYP ÚVAZKU Plný úvazek / zkrácený úvazek 

TYP SMLUVNÍHO VZTAHU Pracovní smlouva 

DÉLKA PRACOVNÍHO POMĚRU Na dobu neurčitou 

POŽADOVANÉ VZDĚLÁNÍ Výuční list

MÍSTO PRACOVIŠTĚ Závod Savencia Hesov 

TERMÍN NÁSTUPU dohodou


 

Kdo Vás bude kontaktovat?

Anna Novotná
Anna Novotná
Junior HR Generalist

Cash Collection Specialist with German

SSE Praha
plný úvazek
Profesionálové
Zobrazit více

Do you enjoy speaking foreign languages? Do you also have a background in finance? If your answer is "YES", then continue reading because right now we’re looking for a communicative colleague to our Cash & Credit team.

 

Your responsibilities:

  • Monitoring of customer accounts of a German entity
  • Main point of contact for customers (sending dunning letters, replying to their requests, requiring missing documentation etc.)
  • Close cooperation with sales representatives and other colleagues to ensure clean accounts
  • Report on collection activity and accounts receivable status (KPIs, monthly reporting etc.) and presentation of data and context
  • Active involvement in monthly/annual closings and responding to audit queries
  • Support for other colleagues: provide consultative expertise
  • Other tasks related to process set up und update

 

Requirements:

  • Experience from AR/OTC environment at least 2 years
  • Communicative German language and good command of English
  • Previous work with SAP is a plus
  • Logical thinking and independency in tasks assigned
  • Self-managing team player and communicative personality (nice but assertive)
  • Problem-solving skills

 

What we offer:

  • Shorter working week (37,5 hours per week) and 5 weeks of annual paid holiday, so you‘ll have enough time to relax
  • Flexible working hours which allow you to start and finish your work when you want
  • An opportunity to grow within a company - horizontally or vertically
  • Cafeteria system or Multisport card with company contribution
  • Modern office building with a roof terrace, an excellent transport accessibility and surrounded by all civic amenities: restaurants, cafes, fitness and wellness, supermarket, drugstore, two public parks, etc.
  • Company products for discounted prices with delivery to office
  • Permanent contract
  • Extra day off based on Collective agreement
  • Reward for life & work anniversaries
  • Pension scheme contribution

 

If you feel this position is exactly for you, send us your CV or Linkedin profile. It would be also nice to read why you decided to reply.


 

Kdo Vás bude kontaktovat?

Klára Bartošíková
Klára Bartošíková
HR Generalist

Strojník výrobnej linky

Závod Liptovský Mikuláš
plný úvazek
Profesionálové
Zobrazit více

Na pozícii Strojník výrobnej linky budete :
     - riadiť , nastavovať a obsluhovať automatické stroje a poloautomatické stroje a zariadenia
     - nastavovať a kontrolovať technologické parametre na linkách
     - spúštať výrobu podľa zadaných technologických parametrov
     - riešiť prípadné technické problémy v spolupráci so zmenovým majstrom a technológom výroby 
     - pracovať tak, aby ste dodržiavali technologické normy a systém HACCP

 

Zamestnanecké výhody, benefity:

     - práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti;
     - príjemné pracovné prostredie;
     - motivačné ohodnotenie a benefity pre zamestnancov;
     - bohatý sociálny a kultúrny program;
     - možnosť nákupu našich výrobkov za zvýhodnené ceny

 

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

  - stredoškolské bez maturity
  - stredoškolské s maturitou

 

Vzdelanie v odbore

  -technické, chemické, potravinárske

 

Prax na pozícii/v oblasti

  - 1 rok

 

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  -technické zručnosti, chápanie fungovania strojných zariadení 
  - manuálna zručnosť
  - zodpovedný prístup k práci a spoľahlivosť
  - ochota pracovať na 3 zmeny, flexibilita
  - samostatnosť v myslení a ochota spolupracovať v kolektíve

 

Mzdové podmienky

   - 4,4 EUR/hod.

   - 20% mesačné odmeny

   -  príplatky za poobednú zmenu a ostatné príplatky nad rámec zákona

Kdo Vás bude kontaktovat?

Lucia Záchejová
HR Generalist

Strojní mechanik

Závod Hodonín
plný úvazek
Absolventi , Učni , Profesionálové
Zobrazit více

Pro náš závod v Hodoníně hledáme strojního mechanika, který se ve své profesi neztratí a má chuť se učit nové dovednosti v potravinářském závodě. V našem závodě v Hodoníně vyrábíme zejména tavené sýry.  

Náplň práce

  • Údržba a oprava strojního zařízení
  • Zajišťování plynulého provozu výrobní technologie

Požadujeme

  • Výuční list / maturita v oboru strojním (mechanik, instalatér)
  • Časová flexibilita (ochota pracovat ve 3.směn. provozu, v případě potřeby i o víkendech)
  • Schopnost samostatné práce
  • Zkušenosti s opravami strojů, seřizování strojů
  • Orientace ve výkresové dokumentace
  • Týmová práce
  • Zodpovědnost, svědomitost, spolehlivost
  • Práce na PC (Excel, Word)

Výhodou pro vás také bude

  • Svářečský průkaz
  • Zkušenosti s prací v potravinářském průmyslu

Nabízíme 

  • Jistotu stabilní společnosti se zázemím silné mezinárodní skupiny
  • Práci na plný úvazek 37,5 hod / týdně
  • 5 týdnů dovolené
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Další zaměstnanecké benefity (příspěvek na sport/kulturu/volný čas, sleva na firemní výrobky/služby a další)

 

TYP ÚVAZKU Plný úvazek 

TYP SMLUVNÍHO VZTAHU Pracovní smlouva 

DÉLKA PRACOVNÍHO POMĚRU Na dobu neurčitou 

POŽADOVANÉ VZDĚLÁNÍ Odborné vyučení bez maturity 

MÍSTO PRACOVIŠTĚ Závod Savencia Hodonín 

TERMÍN NÁSTUPU ihned

 

Pokud Vás zaujala nabízená pozice a chcete být součástí silné společnosti, pošlete nám své CV a my se s Vámi spojíme a dojednáme podrobnosti. 

Kdo Vás bude kontaktovat?

Zuzana Hošková
Zuzana Hošková
HR Generalist

Jak probíhá výběrové řízení

Našli jste v naší nabídce zajímavou pozici? Máte zájem se o nabízené práci dozvědět více a účastnit se výběrového řízení? Podívejte se, jak to u nás probíhá! Během celého výběrového řízení budete dostávat pravidelné informace o stavu vaší žádosti.

1.

Žádost

Pokud máte o pozici zájem, připravte si k žádosti tyto dokumenty: krátký motivační dopis včetně platových očekávání, životopis, certifikáty a ostatní doklady o práci (např. stáže, pobyty v zahraničí apod.).

2.

Telefonický hovor

Následně vás budou telefonicky kontaktovat naši kolegové z HR týmu. Položí Vám několik otázek k doplnění vámi již zaslaných dokumentů.

3.

Osobní pohovor

Pokud splňujete kritéria, nabídneme vám osobní setkání. U některých pozic následuje i další pohovor. Případně Vám můžeme předložit případovou studii ke zpracování či vás pozveme do jednodenního assessment centra.

4.

Pracovní nabídka

Po skončení výběrového řízení posíláme úspěšnému kandidátovi pracovní nabídku, která obsahuje konkrétní podmínky k uzavření pracovní smlouvy. Vítáme vás v  Savencia F&D!

Kdo Vás bude kontaktovat

Lucie Pittnerová

HR Generalist

lucie.pittnerova@savencia-fd.cz
+420 601 563 288

Lokalita

Praha – SF&D CZ

Klára Bartošíková

HR Generalist

klara.bartosikova@savencia-fd.cz
+420 607 065 879

Lokalita

Praha – SSE

Zuzana Hošková

HR Generalist

zuzana.hoskova@savencia-fd.cz
+420 725 716 017

Lokalita

Hodonín

Lucia Záchejová

HR Generalist

lucia.zachejova@savencia-fd.sk
+421 902 965 233

Lokalita

Liptovský Mikuláš a Bratislava

Jitka Žaková

HR Generalist

jitka.zakova@savencia-fd.cz
+420 602 365 035

Lokalita

Hesov

Anna Novotná

Junior HR Generalist

anna.novotna@savencia-fd.cz
+420 720 943 865

Lokalita

Hesov

Mlékař kontroluje mléko.

Zaujali jsme Vás?
Napište nám

Nenašli jste vhodnou pozici, ale máte zájem o práci v Savencii?
Nevadí, zašlete nám CV a my se rádi ozveme.